Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowoci rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse | Narzdzia | Zabytki

Tutaj jeste: Aktualnoci / Rynek budowlany

Nowa identyfikacja wizualna Dulux

kategoria: Rynek budowlany
obrazek aktualnoci
Nowa identyfikacja wizualna Dulux

W 2012 roku marka Dulux wprowadzia w Polsce now identyfikacj wizualn. Zmiany objy nie tylko logo, ale take cae portfolio produktów. Aby wyj naprzeciw oczekiwaniom konsumentów producent opracowa unikatow architektur produktow, odpowiadajc potrzebom konsumenckim oraz uatwiajc odnalezienie poszukiwanej farby.

Rozpoczynajc prace nad podziaem oferty marka przeanalizowaa profile uytkowników farb dekoracyjnych, biorc pod uwag zarówno ich potrzeby, jak równie trendy, za którymi podaj konsumenci na caym wiecie. Wynikiem analizy byo wyonienie czterech dominujcych grup nabywców.

Inspiracja i wyraanie siebie

Pierwsz grup stanowi osoby, dla których najwaniejsza jest inspiracja i wyraanie siebie. W niej znajduj si osoby, które na bieco ledz trendy, interesuj si nowinkami, s ciekawe wiata i odwane. To osoby, które poszukuj prostoty udoskonalonej, czyli uproszczonych, praktycznych produktów o wysokiej jakoci i wysmakowanym wzornictwie. Umiejtno czenia ze sob rónych wpywów oraz akcentowanie wasnej indywidualnoci przejawia si take w ich podejciu do wntrz. Tym osobom marka Dulux dedykuje lini Inspiration, na któr skadaj si produkty z serii Colours of the World (Kolory wiata) oraz Creations, dajce nieskoczone pole do twórczej kreatywnoci.

Eko konsumenci

Rzeczywisto wokó nas zmienia si coraz szybciej, jeszcze szybciej dokonuje si postp technologiczny. Wraz z tymi przemianami zwiksza si wiadomo konsumentów. Coraz wiksz grup stanowi osoby, które zwracaj szczególn uwag na swoje otoczenie oraz rodowisko naturalne. To one kupuj produkty z surowców odnawialnych, segreguj mieci, wybieraj solarne telefony czy hybrydowe samochody. Aranujc wntrza swoich mieszka bior pod uwag proces produkcji farb oraz ich wpyw na zdrowie i bezpieczestwo domowników.

Dla tej grupy marka Dulux przygotowaa lini Harmony, a w niej farby Family Zone przygotowane bez dodatku rozpuszczalników, odznaczajce si minimalnym poziomem zapachu i ograniczon do minimum emisj lotnych zwizków organicznych. Przy jednoczesnym zachowaniu wysokich parametrów krycia i odpornoci na zmywanie, produkty z tej linii gwarantuj uytkownikom poczucie bezpieczestwa.

Perfekcjonici

Do kolejnej grupy nale osoby, dla których najwaniejsza jest gwarancja efektu uzyskanego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiza technologicznych. Te osoby poszukuj specjalistycznych produktów najwyszej jakoci, które odpowiedz na konkretne potrzeby.

We wntrzach liczy si przede wszystkim funkcjonalno farb. Produkty stworzone z myl o tej grupie konsumentów znajduj si w linii Technology, na któr skadaj si farby z serii wiato i Przestrze, Kuchnia i azienka oraz Dulux Latex Matt. Aby uatwi nawigacj produkty z tej serii zyskay na opakowaniach jednolite oznaczenie skupiajce si na komunikacji najwaniejszych benefitów i technologii.

Praktyczni

W natoku ofert proponowanych przez licznych producentów oraz firmy i przedsibiorstwa uksztatowaa si równie grupa konsumentów poszukujca prostych rozwiza. Aranujc wntrza swoich mieszka stawiaj przede wszystkim na atwo i dostpno. Z myl o nich powstaa linia Basic, na któr skadaj si farby biae Dulux Acryl Matt oraz Classic White.
Architektura produktowa zaproponowana przez mark Dulux to pierwsze na polskim rynku tego typu podejcie do konsumenta, kompleksowo odpowiadajce na jego potrzeby i umoliwiajce atw nawigacj w szerokim portfolio farb gotowych Dulux.


powrt

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swj komentarz
Autor komentarza:
Tre komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuj regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 
 
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl  
GWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOCI | KONTAKT


Copyright © 2011 by panoramabudownictwa.pl - profesjonalnie o budowaniu i remontach